Vistas de página en total

lunes, 2 de febrero de 2015

Las constelaciones Familiares Honrar a Padres y Madres

La setmana passada vaig estar molt liat i no vaig poder-vos enviar el powerpoint que us vaig passar. Ara sí que estic en disposició de fer-ho, per la qual cosa us l’adjunto en format pdf.
Els que no hi vau ser, no entendreu alguna de les diapositives. Normal. Vam fer algun experiment amb paraules i la visualització de la llimona, que aquí no s’explica. El vídeo, el podeu trobar a internet sencer, encara que jo només vaig seleccionar un fragment de 6 minuts.

Un dels aspectes clau que vam treballar va ser com honrar als pares. Ho fam fer amb un cas pràctic gràcies a una mare que va sortir voluntària. Moltes gràcies, a la voluntària! I després ho vau fer tots els que vau voler amb una visualització guiada i les frases que teniu al pdf. Sobre aquest acte d’honra voldria comentar-vos alguna cosa.

En primer lloc, aquest és un acte absolutament voluntari. Ja ho vaig dir i, evidentment, ja sabeu que qualsevol activitat que us proposi és de lliure participació.
Fer un acte d’honra als pares des del cor no és fàcil. Moltes vegades portem un pes del qual ens costa alliberar-nos. Per això cal acceptar sempre el que hi ha i no podem forçar les coses. Cadascú arriba fins on pot, en cada moment. Segur que més endavant podrem fer un passet endavant més. Per tant, moltes gràcies a tots i cadascun de vosaltres per ser-hi i per arribar fins on hagueu pogut. Acceptar això ja és un acte d’alliberació saludable.

Quedo a la vostra disposició, com sempre.
Una abraçada,

No hay comentarios:

Publicar un comentario